Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

    

Zwrotu można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru.

W celu dokonania zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu i wysłać je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Ahojbaby / Magazyn Altmaster Hala 9  
ul. Julianowska 61
05-500 Piaseczno
shop@ahojaby.pl

Formularz zwrotu można pobrać tutaj
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz  fakturę.

Uwaga!
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów używania:
 -  kosze powinny mieć oryginalne metki i zostać zwrócone w oryginalnym kartonie
 -  materacyk nie może być wyjęty z oryginalnej folii
 -  stojak musi być oryginalnie zapakowany i nie nosić śladów składania
 -  akcesoria do kosza mojżesza tj. wyściółki/prześcierdełka muszą być zapakowanie w foliowy woreczek (może być otwarty, jeżeli uległ zniszczeniu przy otwieraniu) , muszą być złożone w oryginalny sposób i muszą posiadać oryginalne metki. 
- organizery muszą mieć oryginalne metki oraz muszą zostać zwrócone w oryginalnym kartonie

 

Składnie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Napisz do nas na adres e-mail shop@ahojbaby.pl  - w tytule maila prosimy o wskazanie, że to jest reklamacja oraz numer zamówienia.
2. W treści maila prosimy o opisanie szczegółowo przyczyn reklamacji oraz załączenie zdjęć pozwalających na identyfikację problemu.
3. Prosimy o wskazanie w treści maila - sugerowanej formy rozpatrzenia reklamacji (wymiana produktu / rekompensata cenowa / zwrot produktu)
4. W ciągu maksymalnie 7 dniu kalendarzowych zapoznamy się z reklamacją.

W wyniku reklamacji - może nastąpić:
1. Wymiana produktu - przesyłamy zaadresowaną etykietę z prośbą o zwrócenie reklamowanego produktu. Do reklamowanego produktu należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji (klik). Po otrzymaniu zwróconego produktu wysyłamy nowy produkt na wskazany przez Państwa adres w wiadomości e-mail. 

2. Uzgodniona rekompensata cenowa ze względu na defekt produktu. W wiadomości e-mail prosimy o wskazanie numeru konta, na który powinniśmy dokonać przelewu. Po wybraniu tej opcji produkt nie podlega dalszym reklamacjom.

3. Zwrot produktu  - przesyłamy zaadresowaną etykietę z prośbą o zwrócenie reklamowanego produktu. W wiadomości e-mail prosimy o wskazanie numeru konta, na który powinniśmy dokonać przelewu. Do reklamowanego produktu należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji. (klik)

4. Odmowa reklamacji - uzasadniona drogą mailową.
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl