Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

    

Zwrotu produktów można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Liczy się data wysłania przesyłki zwrotnej. 

W celu dokonania zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Ahojbaby Omnipack Panattoni Logistics
Szczecińska 49 / doki 45-48
66-400 Gorzów Wielkopolski
shop@ahojbaby.pl
796093395


FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz  fakturę.

Uwaga!
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów używania:
 -  kosze powinny mieć oryginalne metki i zostać zwrócone w oryginalnym kartonie
 -  materacyk nie może być wyjęty z oryginalnej folii
 -  stojak musi być oryginalnie zapakowany i nie nosić śladów składania
 -  akcesoria do kosza mojżesza tj. wyściółki/prześcierdełka muszą być zapakowanie w foliowy woreczek (może być otwarty, jeżeli uległ zniszczeniu przy otwieraniu) , muszą być złożone w oryginalny sposób i muszą posiadać oryginalne metki. 
- organizery muszą mieć oryginalne metki oraz muszą zostać zwrócone w oryginalnym kartonie

 

WYMIANA TOWARU

W celu wymiany towaru należy:

1. Złożyć nowe zamówienie, wybrać formę płatności przelew tradycyjny, ale go NIE opłacać. Prosimy również o dodanie w komenatrzu, że jest to WYMIANA 

2. Zapakować wymieniany towar wraz z informacją w środku, że jest to wymiana na zamówienie nr...

3. Wysłać za pośrednictwem poczty polskiej lub wybranego kuriera wymieniany produkt na nasz adres:

Ahojbaby Omnipack Panattoni Logistics
Szczecińska 49 / doki 45-48
66-400 Gorzów Wielkopolski
shop@ahojaby.pl
796093395

4. Po otrzymaniu i sprawdzeniu wymienanego produktu - przyjmujemy do realizacji nowe zamówienie.

 

REKLAMACJE

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Napisz do nas na adres e-mail shop@ahojbaby.pl  - w tytule maila prosimy o wskazanie, że to jest reklamacja oraz numer zamówienia.
2. W treści maila prosimy o opisanie szczegółowo przyczyn reklamacji oraz załączenie zdjęć pozwalających na identyfikację problemu.
3. Prosimy o wskazanie w treści maila - sugerowanej formy rozpatrzenia reklamacji (wymiana produktu / rekompensata cenowa / zwrot produktu)
4. W ciągu maksymalnie 7 dniu kalendarzowych zapoznamy się z reklamacją.

W wyniku reklamacji - może nastąpić:
1. Wymiana produktu - przesyłamy zaadresowaną etykietę z prośbą o zwrócenie reklamowanego produktu. Do reklamowanego produktu należy dołączyć wypełniony FORMULARZ REKLAMACJI Po otrzymaniu zwróconego produktu wysyłamy nowy produkt na wskazany przez Państwa adres w wiadomości e-mail. 

2. Uzgodniona rekompensata cenowa ze względu na defekt produktu. W wiadomości e-mail prosimy o wskazanie numeru konta, na który powinniśmy dokonać przelewu. Po wybraniu tej opcji produkt nie podlega dalszym reklamacjom.

3. Zwrot produktu  - przesyłamy zaadresowaną etykietę z prośbą o zwrócenie reklamowanego produktu. W wiadomości e-mail prosimy o wskazanie numeru konta, na który powinniśmy dokonać przelewu. Do reklamowanego produktu należy dołączyć wypełniony FORMULARZ REKLAMACJI 

4. Odmowa reklamacji - uzasadniona drogą mailową.
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl